ماموریت خطیر اتاق های بازرگانی تمرکز بر رونق کسب و کار است
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان وظیفه خطیر امروز اتاق های بازرگانی کشور را تمرکز کامل بر رونق فضای کسب و کار عنوان کرد.
به گزارش روابط عمویم اتاق بازرگانی البرز،مسعود گلشیرازی در جریان بازید از نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی و خدماتی استان البرز به خبرنگار ایرنا گفت: نسل اول اتاق های بازرگانی صرفا لابی گری بود که باید از آن عبور کنیم .
وی افزود: ماموریت بسیار حساس نسل دوم و سوم اتاق های بازرگانی شبکه سازی در مسیر رونق کسب و کار است که این مهم تلاش وافر فعالان اقتصادی و همراهی حاکمیت را می طلبد.
وی اظهار کرد: خوشبختانه شاهد این هستیم که اتاق البرز در کنار توجه به ساماندهی تشکل ها، ورود به حوزه شبکه سازی در رونق کسب و کار را در دستور کار قرار داده و مقدمات لازم را برای تحقق این مهم فراهم کرده است.
وی با اشاره به نوپا بودن اتاق بازرگانی البرز، تداومبرنامه ها و فعالیت های هیات نمایندگان و هیات رئیسه اتاق البرز در رونق کسب و کار را حرکتی تاثیر گذار در اقتصاد استان و ملی ذکر کرد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نمایشگاه اتاق بازرگانی البرز را حرکتی در جهت ورود و هدایت فعالان اقتصادی این خطه در رونق کسب و کار دانست.
گلشیرازی گفت: برپائی این نمایشگاه گامی در مسیر تشکیل شرکت های مدیریت صادرات است و بستر را برای تقویت اقتصاد البرز مهیا کرده است.
وی با اشاره به انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران گفت: هیات رئیسه اتاق ایران الان منتخب هیات نمایندگان هستند هر چند که جای تولید کنندگان و صادرکنندکان شاخص در این هیات رئیسه کمرنگ است.
گلشیرازی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور، توجه ویژه به تولید و صادرات کلید راهگشای اقتصاد جامعه خواهد بود.
رئیس اتاق بازرگانی تبریز نیز در جریان بازدید از نمایشگاه توانمندی های اتاق بازرگانی البرز ، از این نمایشگاه به عنوان حرکتی شایان توجه در رونق تولید و صادرات نام برد.
یونس ژائله گفت: این مجموعه بیانگر ایجاد تعامل بین واحد های تولید استان و گامی مهم در راه رونق تولید و صادرات البرز است.
آخرین اخبار
- سمینار حضوری حسابرسی تامین اجتماعی تیر ۶, ۱۳۹۸
- تقویم دوره های آموزشی اتاق بازرگانی البرز-آذرماه ۱۴۰۱ تیر ۶, ۱۳۹۸
- دوره آموزشی حضوری نقش وکیل دادگستری در فرایند داوری تیر ۶, ۱۳۹۸
- دوره آموزشی آنلاین مدیریت دیجیتال مارکتینگ تیر ۶, ۱۳۹۸
- دوره آموزشی آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری تیر ۶, ۱۳۹۸
بایگانی ماهانه اخبار و رویدادهای اتاق
- آبان ۱۴۰۱ (۴۰)
- مهر ۱۴۰۱ (۳۲)
- شهریور ۱۴۰۱ (۲۴)
- مرداد ۱۴۰۱ (۳۰)
- تیر ۱۴۰۱ (۵۴)
- خرداد ۱۴۰۱ (۵۸)
- اردیبهشت ۱۴۰۱ (۲۵)
- فروردین ۱۴۰۱ (۱۸)
- اسفند ۱۴۰۰ (۳۷)
- بهمن ۱۴۰۰ (۴۱)
- دی ۱۴۰۰ (۵۴)
- آذر ۱۴۰۰ (۵۹)
- آبان ۱۴۰۰ (۵۷)
- مهر ۱۴۰۰ (۳۵)
- شهریور ۱۴۰۰ (۳۲)
- مرداد ۱۴۰۰ (۳۰)
- تیر ۱۴۰۰ (۶۰)
- خرداد ۱۴۰۰ (۵۳)
- اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷۷)
- فروردین ۱۴۰۰ (۴۵)
- اسفند ۱۳۹۹ (۴۱)
- بهمن ۱۳۹۹ (۶۵)
- دی ۱۳۹۹ (۶۷)
- آذر ۱۳۹۹ (۶۸)
- آبان ۱۳۹۹ (۳۵)
- مهر ۱۳۹۹ (۳۷)
- شهریور ۱۳۹۹ (۴۸)
- مرداد ۱۳۹۹ (۵۰)
- تیر ۱۳۹۹ (۲۹)
- خرداد ۱۳۹۹ (۲۳)
- اردیبهشت ۱۳۹۹ (۶۹)
- فروردین ۱۳۹۹ (۴۸)
- اسفند ۱۳۹۸ (۴۵)
- بهمن ۱۳۹۸ (۴۳)
- دی ۱۳۹۸ (۷۶)
- آذر ۱۳۹۸ (۷۰)
- آبان ۱۳۹۸ (۱۸۸)
- مهر ۱۳۹۸ (۵)
- تیر ۱۳۹۸ (۱۰۶)
- خرداد ۱۳۹۸ (۷۵)
- اردیبهشت ۱۳۹۸ (۵۷)
- فروردین ۱۳۹۸ (۲۷)