برگزاری انتخابات نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی و محیط زیست اتاق البرز

اولین جلسه کمیسیون کشاورزی، صنایع تبدیلی و محیط زیست اتاق البرز در دوره سوم با حضور روسای اتاق بازرگانی و اتحادیه میوه و تره بار استان البرز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، در این نشست پس از معرفی کاندیداها و ارائه سوابق رای گیری انجام و آقای ” محمد بهرو ” به عنوان نایب رییس کمیسیون  انتخاب شدند.

در ادامه این نشست آقای “محسن امینی”، عضو هیات نمایندگان اتاق البرز به عنوان رییس  کمیسیون کشاورزی اتاق البرز  به ارائه برنامه های این کمیسیون   در سال جاری  پرداخت و تشکیل کارگروه های تخصصی را از  اولویت برنامه های  های این کمیسیون عنوان کرد.

در پایان این نشست  اعضای کمیسیون برخی از مشکلات در بخش کشاورزی  در راستای توسعه اقتصادی استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

گفتنی است، کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی و محیط زیست ، مجموعه ای از فعالین اقتصادی حوزه های کشاورزی است که به منظور ایجاد تعامل وسیع و شناسایی مسائل و مشکلات این حوزه اقتصادی گرد هم جمع آمده اند و با تجمیع آرای فعالان اقتصادی و رایزنی با ارگانهای حاکمیتی زیر نظر اختیارات قانونی اتاق بازرگانی ، در راستای بهبود ورونق حوزه کشاورزی و صنایع غذایی قدم بر می دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست