رونق تولید با جدیت در البرز دنبال می شود

استاندار البرز گفت: برای تحقق اهداف شعار سال طبق منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت تدبیر و امید با جدیت رونق تولید را دنبال می کنیم.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، عزیزاله شهبازی عصر یکشنبه در شصت و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان که در اتاق تعاون البرز برگزار شد، افزود: این نشست مصوبات مهمی داشت و در خصوص مسائل حائز اهمیتی در بحث رونق تولید بحث و گفت وگو شد.
وی ادامه داد: بر این اساس کارگروهی متشکل از اتاق های تعاون، بازرگانی، اداره کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سازمان صمت و سایر دستگاه های اجرائی مرتبط با اقتصاد استان تشکیل شده است.
وی گفت: در این کارگروه برنامه ریزی های مناسب درحال انجام است و از انجمن ها، خوشه ها و تشکل های تعاونی دعوت شده تا برای رفع موانع تولید و تامین نیازها با هدف فعال سازی و رفع تعارضات بخش تولید اقدامات لازم انجام دهند.
شهبازی افزود: در بخش تامین نقدینگی نیز مقرر شد بانک های استان و دستگاه های اقتصادی البرز در راستای تحقق رونق تولید کارخانجات استان را یاری دهند.
استاندار البرز اضافه کرد: یکی از معضلات مهم بخش تولید و صنعت انباشت بدهی ها و معوقات بانکی، بیمه و مالیات است که طی مصوبه ای مقرر شد در جهت تقسیط و استمهال بدهی ها همراهی ویژه ای صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست