نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد: اثرگذاری بالای مشارکت بخش خصوصی در کاهش مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان
نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز در مورد مشارکت فعالان اقتصادی در طرح های خیرخواهانه حوزه سلامت گفت: مشارکت بخش خصوصی در کاهش مشکلات حوزه بهداشت و درمان کشور موثر است.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، یداله مالمیر در دومین نشست هماهنگی برگزاری همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی که در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، بیان کرد: هدف از برگزاری چنین همایش هایی تقویت مشارکت های اجتماعی با استفاده از شناسایی و جهت دهی به ظرفیت های خیرین سلامت است.
وی با اشاره بر اهمیت تقویت تعامل و همکاری میان نهادهای دولتی و غیردولتی البرز در بهبود شرایط مراکز درمانی استان گفت: یک هدف مهم فرهنگ سازی در جهت تشویق و ترغیب آحاد مردم برای مشارکت در گسترش فعالیت خیرخواهانه در حوزه سلامت است.
نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز در ادامه بر همکاری اتاق بازرگانی البرز و خیرین حوزه سلامت برای بهبود خدمات بهداشتی – درمانی به ویژه خدمت رسانی در بیمارستان ها به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه اشاره کرد.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری خیرین یاری دهنده حوزه سلامت به ویژه در شرایط کرونایی حال حاضر جامعه افزود: هیچ دولتی به تنهایی نمی تواند در تامین زیرساخت های حوزه سلامت قدم بر دارد، مشارکت خیرین بخش خصوصی برای پیشرفت کشور در این زمينه و کاهش مشکلات بهداشتی- درمانی بسیار موثر است.
به گفته مالمیر با توجه به گستردگی کار در حوزه سلامت، با مشارکت تمامی گروه ها و سازمان های مردم نهاد و حضور شایسته فعالان بخش خصوصی اقدامات موثری در زمینه احداث بیمارستان های جدید و خرید تجهیزات پزشکی برداشته می شود.
وی در ادامه عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم برای دعوت از خیرین در همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی حوزه سلامت در البرز و پیشبرد اقدامات لازم برای حضور در همایش مذکور که قرار است تا کمتر از یکماه دیگر برگزار شود، در حال انجام است.
آخرین اخبار
- سمینار حضوری حسابرسی تامین اجتماعی دی ۵, ۱۴۰۰
- تقویم دوره های آموزشی اتاق بازرگانی البرز-آذرماه ۱۴۰۱ دی ۵, ۱۴۰۰
- دوره آموزشی حضوری نقش وکیل دادگستری در فرایند داوری دی ۵, ۱۴۰۰
- دوره آموزشی آنلاین مدیریت دیجیتال مارکتینگ دی ۵, ۱۴۰۰
- دوره آموزشی آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری دی ۵, ۱۴۰۰
بایگانی ماهانه اخبار و رویدادهای اتاق
- آبان ۱۴۰۱ (۴۰)
- مهر ۱۴۰۱ (۳۲)
- شهریور ۱۴۰۱ (۲۴)
- مرداد ۱۴۰۱ (۳۰)
- تیر ۱۴۰۱ (۵۴)
- خرداد ۱۴۰۱ (۵۸)
- اردیبهشت ۱۴۰۱ (۲۵)
- فروردین ۱۴۰۱ (۱۸)
- اسفند ۱۴۰۰ (۳۷)
- بهمن ۱۴۰۰ (۴۱)
- دی ۱۴۰۰ (۵۴)
- آذر ۱۴۰۰ (۵۹)
- آبان ۱۴۰۰ (۵۷)
- مهر ۱۴۰۰ (۳۵)
- شهریور ۱۴۰۰ (۳۲)
- مرداد ۱۴۰۰ (۳۰)
- تیر ۱۴۰۰ (۶۰)
- خرداد ۱۴۰۰ (۵۳)
- اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷۷)
- فروردین ۱۴۰۰ (۴۵)
- اسفند ۱۳۹۹ (۴۱)
- بهمن ۱۳۹۹ (۶۵)
- دی ۱۳۹۹ (۶۷)
- آذر ۱۳۹۹ (۶۸)
- آبان ۱۳۹۹ (۳۵)
- مهر ۱۳۹۹ (۳۷)
- شهریور ۱۳۹۹ (۴۸)
- مرداد ۱۳۹۹ (۵۰)
- تیر ۱۳۹۹ (۲۹)
- خرداد ۱۳۹۹ (۲۳)
- اردیبهشت ۱۳۹۹ (۶۹)
- فروردین ۱۳۹۹ (۴۸)
- اسفند ۱۳۹۸ (۴۵)
- بهمن ۱۳۹۸ (۴۳)
- دی ۱۳۹۸ (۷۶)
- آذر ۱۳۹۸ (۷۰)
- آبان ۱۳۹۸ (۱۸۸)
- مهر ۱۳۹۸ (۵)
- تیر ۱۳۹۸ (۱۰۶)
- خرداد ۱۳۹۸ (۷۵)
- اردیبهشت ۱۳۹۸ (۵۷)
- فروردین ۱۳۹۸ (۲۷)