دیدار رییس اتاق البرز با کارکنان و مشاوران
پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، با کارکنان و مشاوران این اتاق دیدار و گفتگو کرد.
رضایی در آغاز ضمن تشکر از رحیم بنامولایی رئیس سابق و سایر اعضای سال نخست دوره سوم اتاق البرز ، اظهار امیدواری کرد که این اتاق همچنان از مشارکت موثر آنها بهرهمند باشد.
در ادامه، پرهام رضایی راهبرد اتاق در دوره ریاست خود را تشریح کرد. ارتقاء کیفیت خدمات به اعضا، کمیسیون محور بودن و رشد تشکل ها، از جمله محورهای مورد توجه وی بود.
رضایی تاکید کرد باید تمام ظرفیت های اتاق در خدمت جهش تولید قرار گیرد و در این زمینه، تسهیلگری برای فعالیت های اقتصادی، طرح جدی و کارشناسانه مطالبات بخش خصوصی از دستگاه اجرایی و تقویت فعالیت های بین المللی با هدف توسعه صادرات و بهره گیری از آن در جهت رشد اقتصادی، ضروری است.
رئیس اتاق البرز با اشاره به آمار فعالان اقتصادی استان، افزایش تعداد اعضای اتاق را یک ضرورت دانسته و خواهان برنامه ریزی ارکان اتاق در این راستا شد.
وی همچنین افزایش مشارکت اعضا در فرایندهای کاری اتاق و تغییر نگرش اتاق به توسعه خدمات به اعضا را راهگشا دانست.
رئیس اتاق البرز از توسعه ارتباطات این اتاق با اتاق های تهران و ایران، همچنین بهره گیری متقابل از ظرفیت آنها خبر داد و گفت: انتظار داریم کارخانه های بزرگ استان البرز که دفاتر مرکزی آنها در تهران قرار دارد، فعالیت جدی تری در اتاق البرز داشته باشند.
وی در پایان بر ضرورت شناسایی و شکوفایی ظرفیت های موجود در کارکنان اتاق تاکید کرد و همکاران این اتاق را به ارایه پیشنهادهای خلاقانه تشویق کرد.
در این مراسم، سید فراز جبلی مشاور ارشد رییس اتاق البرز معارفه شد. رییس اتاق، مشاور خود را به عنوان چهره ای پویا و خلاق در فعالیت های تشکلی مرتبط با اتاق ایران معرفی کرد.
در ابتدای این مراسم مسعود قاسمی دبیر کل اتاق البرز، زمان تشکیل فرآیند برگزاری انتخابات میان دوره ای این اتاق، همدلی جریان های مختلف فکری اتاق البرز را نشانه ای از بلوغ فعالیت های اجتماعی و تشکلی در این استان دانست.
آخرین اخبار
- سمینار حضوری حسابرسی تامین اجتماعی خرداد ۲۵, ۱۳۹۹
- تقویم دوره های آموزشی اتاق بازرگانی البرز-آذرماه ۱۴۰۱ خرداد ۲۵, ۱۳۹۹
- دوره آموزشی حضوری نقش وکیل دادگستری در فرایند داوری خرداد ۲۵, ۱۳۹۹
- دوره آموزشی آنلاین مدیریت دیجیتال مارکتینگ خرداد ۲۵, ۱۳۹۹
- دوره آموزشی آنلاین مدیریت ارتباط با مشتری خرداد ۲۵, ۱۳۹۹
بایگانی ماهانه اخبار و رویدادهای اتاق
- آبان ۱۴۰۱ (۴۰)
- مهر ۱۴۰۱ (۳۲)
- شهریور ۱۴۰۱ (۲۴)
- مرداد ۱۴۰۱ (۳۰)
- تیر ۱۴۰۱ (۵۴)
- خرداد ۱۴۰۱ (۵۸)
- اردیبهشت ۱۴۰۱ (۲۵)
- فروردین ۱۴۰۱ (۱۸)
- اسفند ۱۴۰۰ (۳۷)
- بهمن ۱۴۰۰ (۴۱)
- دی ۱۴۰۰ (۵۴)
- آذر ۱۴۰۰ (۵۹)
- آبان ۱۴۰۰ (۵۷)
- مهر ۱۴۰۰ (۳۵)
- شهریور ۱۴۰۰ (۳۲)
- مرداد ۱۴۰۰ (۳۰)
- تیر ۱۴۰۰ (۶۰)
- خرداد ۱۴۰۰ (۵۳)
- اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷۷)
- فروردین ۱۴۰۰ (۴۵)
- اسفند ۱۳۹۹ (۴۱)
- بهمن ۱۳۹۹ (۶۵)
- دی ۱۳۹۹ (۶۷)
- آذر ۱۳۹۹ (۶۸)
- آبان ۱۳۹۹ (۳۵)
- مهر ۱۳۹۹ (۳۷)
- شهریور ۱۳۹۹ (۴۸)
- مرداد ۱۳۹۹ (۵۰)
- تیر ۱۳۹۹ (۲۹)
- خرداد ۱۳۹۹ (۲۳)
- اردیبهشت ۱۳۹۹ (۶۹)
- فروردین ۱۳۹۹ (۴۸)
- اسفند ۱۳۹۸ (۴۵)
- بهمن ۱۳۹۸ (۴۳)
- دی ۱۳۹۸ (۷۶)
- آذر ۱۳۹۸ (۷۰)
- آبان ۱۳۹۸ (۱۸۸)
- مهر ۱۳۹۸ (۵)
- تیر ۱۳۹۸ (۱۰۶)
- خرداد ۱۳۹۸ (۷۵)
- اردیبهشت ۱۳۹۸ (۵۷)
- فروردین ۱۳۹۸ (۲۷)