با حضور وزیر کشور عبداللهی استاندار البرز معارفه شد/ تاکید استاندار بر اهمیت توجه به موضوعات اقتصادی

مراسم تکریم و معارفه استاندار البرز با حضور وزیر کشور برگزار شد و با ابلاغ حکم توسط وزیر مجتبی عبداللهی رسما سکانداری البرز را بر عهده گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع،معادن و کشاورزی استان البرز مراسم تکریم و معارفه استاندار البرز روز بیست و دوم آبان ماه با حضور وزیر کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزاری شد.

در این مراسم که با حضور مقامات ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی همراه بود، احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: استاندار کنونی البرز مدیری جهادگر، پرتلاش و پرافتخار در صحنه سازندگی است و هر کار مهمی در تهران را دنبال کنیم رد پایی از دکتر عبداللهی در آن است و از امروز در ردای خدمت به مردم البرز حضور دارد.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به مشکلات و همچنین پتانسیل های استان البرز گفت: این استان ظرفیت‌های مهمی دارد که باید مورد توجه و استفاده قرار گیرد، وجود ۳۵۰۰ واحد صنعتی و ۱۵۰ برند ملی و بین‌المللی در البرز موحب شده است که بخش زیادی از صادرات کشور از مبدأ این استان انجام شود.

وحیدی با بیان اينکه البرز دارای سرمایه انسانی و صنایع مختلف و دانشگاه‌های معتبر است، افزود: امکان استفاده از نخبگان در این استان به خوبی وجود دارد.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز هم در این مراسم بیان کرد که در این مسئولیت به دنبال ایجاد و تقویت همدلی، انسجام و وحدت در استان در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم است‌.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه پرداختن به موضوعات اقتصادی استان از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: البرز در موضوع توسعه ملی بیش از سهم خود نقش داشته ولی در حوزه استانی و منطقه ای باید به حق خود برسد.

عبداللهی ادامه داد: آبادانی استان در چارچوب توسعه پایدار محقق می شود که باید در البرز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در این مراسم از زحمات و خدمات ارزنده عزیزالله شهبازی که از دهه پایانی آذرماه ۹۷ تا ۲۲ آبان امسال سکانداری البرز را عهده دار بوده است، تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست