بخش خصوصی البرز حامی کسب و کارهای نوپا و ایده تولید بدون کارخانه است

بخش خصوصی البرز حامی کسب و کارهای نوپا و ایده تولید بدون کارخانه است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز حمایت از‌ کسب و کارهای نوپا، استارت آپ ها و ایده های تولید بدون کارخانه را از اولویت های بخش خصوصی استان ذکر کرد.

به گزار ش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز رحیم بنامولائی  در مراسم افتتاح رسمی”مرکز آموزشی، پژوهشی “فابا” در استان البرز، آغاز به کار این مرکز‌ را حرکتی در مسیر توسعه تکنولوزی عنوان کرد.

وی ضمن اعلام‌ آمادگی هرگونه همکاری اتاق بازرگانی البرز با مرکز “فابا” در استان گفت: “فابا” ۱۲ سال تجربه مفید و کارآمد را در پرونده خود به همراه دارد و می تواند در استان ما عملکرد خوبی به ویژه در حوزه های مهارتی‌، تخصصی و کاربردی داشته باشد.

وی با ذکر این نکته که بستر سازی برای دستیابی کشور به تکنولوژی خوب اما کافی نیست گفت: لازمه رشد اقتصاد همراه شدن “تکنولوزی” با “شفافیت” است.

وی ادامه داد: تحول در اقتصاد جامعه مستلزم اصلاح قوانین کهنه است، باید قوانین تازه ای تصویب و اجراء شود که با شرایط فعلی اقتصاد جامعه همخوانی داشته باشد.

وی از رانت و فساد به عنوان یک چالش عمده در اقتصاد کشور نام برد و گفت: باید مجریان نظام ضمن استفاده از نظرات کارشناسان صدیق بخش خصوصی، برای ریشه کن کردن این معضل حاد جامعه چاره اندیشی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی البرز با ذکر این نکته که ۸۵ درصد اقتصاد کشور دولتی است گفت: متاسفانه درصدی از اقتصاد جامعه نیز در ید اختیار عوامل رانت‌ و فساد است.

بنامولائی گفت: این عوامل رانت و فساد چهره کریه خود را پشت نقاب بخش خصوصی مخفی کرده و موجب بدبین شدن مردم نسبت به فعالان اقتصادی مومن، باصداقت و پاک سرشت شده اند.

وی در بخش دیگری ازسخنانش بر ضرورت توسعه گردشگری و برنامه ریزی مناسب برای ترغیب گردشگران خارجی جهت سفربه کشورمان تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست