برگزاری پنجمین کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز

پنجمین کمیسیون گردشگری و  اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با حضور سرپرست معاونت سرمایه گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی ، هیات رئیسه و جمعی از اعضای این کمیسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، سرمایه گذاری در بخش گردشگری و صنایع دستی استان از جمله محورهای این کمیسیون را به خود اختصاص داد.

بررسی پیشنهادات در خصوص غنی سازی صنعت گردشگری در استان البرز  از دیگر موضوع های بود که در این نشست مطر و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ضرورت ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه صنعت گردشگری  و اموزش های لازم در جذب گردشگر از مواردی بود که در این کمیسیون مورد تاکید قرار گرفت.

– صنعت گردشگری به عنوان یكی از منابع كسب درآمد پایدار، اهرمی مناسب برای عبور موفق كشور از گردنه ها محسوب می شود، در صورتی كه قدر داشته های تاریخی، فرهنگی و تمدنی با ارزش خود را بدانیم و برای جذب علاقمندان بی شمار دیدن آثار بی بدیل در البرز، مقدمات لازم را فراهم كنیم.

ايجاد زيرساخت هاي توريستي از جمله احداث هتل هاي مناسب و مكان هاي تفريحي از موضوع های مورد بررسی در این نشست بود.

البرز از طبيعت زيبا و جاذبه هاي فراوان تاريخي، فرهنگي، ورزشي، سلامت برخوردار است و سرمايه گذاري در بخش گردشگري البرز اين استان را به يك قطب مهم گردشگري كشور تبديل خواهد كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست