اعزام هیات تجاری به روسیه از ۱۳ تا ۱۵ اسفند

اتاق ایران با همکاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه، هیأت تجاری متشکل از فعالان بخش خصوصی به سرپرستی غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران ۱۳ تا ۱۵ اسفند به آن کشور اعزام می‌کند

هیات تجاری اتاق ایران با همکاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه به سرپرستی رئیس پارلمان بخش خصوصی کشور ۱۳ تا ۱۵ اسفند برابر با ۳ تا ۵ مارس ۲۰۲۰ به روسیه اعزام می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت بین‌الملل اتاق ایران هزینه بلیت پرواز ۴۵٫۵۵۰٫۰۰۰ ریال برای هر نفر عضو و برای غیر اعضای اتاق با احتساب ۱۵ درصد افزایش هزینه، ۵۲٫۳۰۰٫۰۰۰ ریال خواهد بود که توسط فرد متقاضی و از طریق لینک ثبت‌نام به صورت آنلاین و علی‌الحساب پرداخت می‌شود.

هزینه صدور روادید نیز ۸۰ دلار است که به همراه ۱۰۰ دلار هزینه ترانسفر در روسیه، باید به صورت حضوری در اختیار امور مالی اتاق ایران قرار گیرد. پرداخت هزینه اقامت در هتل حدود ۲۰۰ دلار به ازای هر شب اقامت و غذا توسط متقاضی و در محل پرداخت می‌شود. همچنین لازم است عوارض خروج از کشور نیز از طریق سامانه پرداخت عوارض خروج از کشور قبل از اعزام توسط متقاضی پرداخت شده و پرینت تأیید پرداخت و کد مربوطه همراه وی باشد.

متقاضیان پس از تکمیل فرم و ثبت نهایی در اینجا، مدارک زیر را حداکثر تا تاریخ ۲۹ اسفند به معاونت امور بین‌الملل اتاق ایران، تحویل دهند:

  1. درخواست کتبی رزرو هتل به همراه اصل گذرنامه (اعتبار ۷ ماه از زمان اعزام(
  2. دو قطعه عکس رنگی
  3. کپی رنگی از صفحات اول و دوم پاسپورت
  4. پرینت پرداخت عوارض خروج از کشور
  5. اصل پاسپورت
  6. پرینت تأیید ثبت‌نام از لینک اعلام شده
  7. کپی رسید پرداخت ارز جهت صدور روادید و ترانسفر (۱۸۰ دلار)

افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشارکت و ثبت‌نام در هیأت اعزامی با خانم جلیل‌زاده، به شماره ۸۵۷۳۲۳۷۵ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست