برگزاری نشست مشترک رئیس اتاق بزرگانی البرز با نایب رئیس اتاق مشترک ایران ارمنستان

نشست مشترک بین رئیس اتاق بازرگانی البرز با نایب رئیس اتاق مشترک ایران و ارمنستان در راستای توسعه روابط تجاری با کشور  ارمنستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بارگانی البرز، در این نشست در خصوص نیازهای کشور ارمنستان و توانمندی های صنعتی استان برای صادرات به این کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برگزاری نمایشگاههای تخصصی خانه و آشپزخانه در تاریخ ۲۹ خرداد الی ۱ تیرماه و کشاورزی، غذایی و آشامیدنی در تاریخ ۱۶ الی ۱۹ مردادماه در کشور ارمنستان از  موضوع های بود که در این نشست مطرح شد.

در این نشست اتاق بازرگانی  برهمکاری در توسعه بازارهای کشورارمنستان با توجه به نمایشگاه که در این کشور برگزار خواهد شد اعلام آمادگی کرد.

برگزاری همایش شناخت بازارهای ارمنستان با حضور سفیر ارمنستان در ایران  در اسفند ماه سال جاری در اتاق بازرگانی البرز در دستور کار قرار گرفت.

در این نشست همچنین بر استفاده از کشور ارمنستان به عنوان کشور واسط در مباحث مربوط به تهاتر و انتقال پول از سایر کشورها بحث و تبادل نظر شد.

مرز جغرافیایی مشترک و اشتراکات فرهنگی میان دو کشور، آشنایی تجار ارمنی از بازار ایران و بازار حوزه اورسیا و موافقت نامه های تجارت آزاد با ایران  ، عضویت ارمنستان در اتحادیه اوروسیا ، عدم تعرفه گمرکی در میان کشورهای عضو اتحادیه اورسیا و قوانین و مقررات آسان تجاری از جمله  مزایایی تجارت با کشور ارمنستان بود که در این نشست مطرح گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست