برگزاری وبینار بررسی فرصت ها، چالش ها و توانمندی های توسعه همکاری با سوریه

دبیرکل اتاق بازرگانی البرز از برگزاری وبینار بررسی فرصت ها، چالش ها و توانمندی های توسعه همکاری با سوریه با هدف توسعه همکاری های اقتصادی با این کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، سیدفراز جبلی ضمن اشاره به برگزاری وبینار بررسی فرصت ها، چالش ها و توانمندی های توسعه همکاری با سوریه در روز یازدهم دی ماه سال جاری اظهار کرد: این وبینار با همکاری اصغرمیرزایی دبیراتاق مشترک ایران و سوریه، کارشناسان سوریه ای و به همت اتاق بازرگانی البرز برگزار شده است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرزگفت: در این وبینار اعضای اتاق البرز با فرصت ها و راهکارهای توسعه همکاری های اقتصادی با سوریه آشنا می شوند.

وی بر این موضوع تاکید کرد که اتاق بازرگانی البرز، در جریان برگزاری وبینارهای آتی بر روی موضوعاتی از جمله آشنایی با بازارهای هدف صادراتی و تعامل با کشورهای مناسب جهت توسعه همکاری های صنعتی و تجاری متمرکز خواهد شد.

جبلی در ادامه بیان کرد که اتاق بازرگانی البرز، وبینارهای پیش رو را با همکاری اتاق های مشترک بازرگانی برگزار خواهد کرد.

وی در پایان عنوان افزود: این وبینارها، بر اساس روش عمگرایانه برگزار می شود و هدف آن است که آمار روابط تجاری در قالب طرح موضوعاتی اثرگذارتغییر یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست