تسریع در آغاز عملیات احداث نمایشگاه بین المللی البرز مورد تاکید قرار گرفت

در شصت و نهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز، ضرورت تسریع در آغاز عملیات اجرائی ایجاد نمایشگاه بین المللی این استان مورد تاکید قرار گرفت.

در این نشست که به ریاست معاون استاندار البرز آغاز عملیات طراحی این نمایشگاه به تصویب رسید.

جهانگیر شاهمرادی معاون استاندار البرز طی اظهاراتی دراین جلسه گفت: بامعارض خصوصی بخشی از قطعه زمین در نظر گرفته شده برای احداث این نمایشگاه می توان به تعامل رسید.  وی افزود: تا کنون چندین جلسه با موضوع نمایشگاه بین المللی برگزار شده است، لذا ضروری است با عملیاتی کردن این پروژه از تعلل و اتلاف وقت خودداری و کار احداث نمایشگاه آغاز شود.

در این جلسه همچنین پیشنهادات ارائه شده از سوی کمیسیون سرمایه گذاری و توسعه خدمات اتاق البرز از جمله مسائل حوزه بانکی، تسهیلات و اعتبارات مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مشکلات اعضاء انجمن تخصصی صنایع همگن بتن آماده و قطعات بتنی استان نیز در این نشست مطرح و مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار گرفت.

محروميت  استان  البرز از مزاياي مالياتي

در ادامه مجتبی تقوی، مدیر کل امور مالیاتی در این جلسه گفت: مدیران سطح کشور تکلیف دارند مالیات را در جایی که مستقر هستند پرداخت کنند و با پیگری بانکها ۹۴۰ پرونده مالیاتی در سطح کشور  به استان منتقل نشد و ۹۵درصد آن مالیات به تهران تعلق گرفت.

وی افزود: با پیگیری استانی از ۵۶۵ پرونده مالیاتی، ۳۸۵ پرونده به البرز منتقل شده است.

تقوی اظهار داشت: از پرونده های باقی مانده، ۵۴ پرونده مربوط به شرکت های بزرگی است که در البرز فعالیت دارند.

این مدیر استانی با عنوان اینکه درآمدهای مالیاتی اگر به استان برگردد بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به درآمد استانی اضافه می شود، اظهار داشت: ۱۰۰درصد اختیارات بخشودگی در البرز استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست