تعامل دستگاه قضا و اقتصادی برای حل مشکلات تولید در البرز

رییس اتاق بازرگانی البرز با توجه به جنگ اقتصادی که دشمنان علیه کشور و ملت ایران به راه انداختند گفت: نیاز است در این شرایط هم افزایی بین مسوولان اقتصادی و قضایی استان با هدف برطرف کردن موانع تولید و مشکلات صاحبان بنگاه های اقتصادی هر چه بیشتر ایجاد شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی البرز، رحیم بنا مولایی روز یکشنبه در آئین افتتاحیه همزمان شورای حل اختلاف ویژه فعالان اقتصادی در شهرستان های ساوجبلاغ، کرج، نظرآباد و اشتهارد که با حضور رئیس کل دادگستری و معاونین وی  در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد  با بیان اینکه کافرما برای حفظ تولید و اشتغال فعالیت می کنند اظهار داشت: درست نیست که این افراد در پرونده های قضایی که برای آنها پیش می آید در کنار یک قاتل و یک مجرم بنشیند،در واقع حرمت کارفرما و کارآفرین باید حفظ شود.

وی تولید و اقتصاد را یکی از مهم ترین دغدغه های رهبری به خصوص طی سال های اخیر عنوان و گفت: اتاق بازرگانی البرز در سومین دوره از فعالیت خود در تلاش است تا در کنار سه قوه برای به جلو بردن اهداف نظام نقش خود را ایفا نماید.

بنامولایی با بیان اینکه اتاق بازرگانی البرز برای هم افزایی بین فعالان اقتصادی تلاش کرده عنوان کرد: امروز که در جنگ اقتصادی قرار داریم باید تصمیماتی اتخاذ تا موانع موجود در مسیر تولید از میان برداشته شود،  که این امر نیازمند تعامل دستگاه قضا و تصمیم گیران حوزه اقتصاد است.

وی تشکیل شورای حل اختلاف ویژه فعالان اقتصادی را یکی از خواسته های برزمین مانده این بخش عنوان و مطرح کرد: با تشکیل این شورا گامی بلند برای حفظ حرکت کارفرمایان و تولید کنندگان برداشته می شود.

رییس اتاق بازرگانی البرز در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده از ظرفیت کارشناسان رسمی دادگستری که در بخش اقتصادی نیز فعالیت دارند اشاره و گفت: به همین منظور به دنبال شناسایی هر چه بیشتر این افراد هستیم، تشکیل شورای حل اختلاف ویژه کارفرمایان موجب احساس امنیت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست