نشست رییس اتاق بازرگانی البرز با آقای «مهدی عسگری» نماینده منتخب مردم کرج در مجلس شورای اسلامی

«مهدي عسگري» نماينده منتخب مردم كرج در مجلس شوراي اسلامي دوره یازدهم  با «رحیم بنامولایی»، رييس اتاق بازرگاني البرز  دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار مهدی عسگری گفت:اتاق البرز با دلسوزی و نگاه دقیقی که به قوانین دارد میتواند موانع و مشکلات را شناسایی کرده و به مجلس شورای اسلامی منتقل کند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی برای تحقق شعار جهش تولید نیاز به  حمایت و بسترسازی مناسب برای فعالیت دارد، گفت:ما نیز تلاش می کنیم با تنقیح قوانین و تعامل با اتاق باررگانی البرزقوانین را اصلاح کنیم.

نماینده منتخب مردم کرج در خانه ملت با  تاکید بر اینکه با شناسایی فرایندهای فسادزا امکان فساد از بین می رود، افزود: ما با وجود اتاق های بازرگانی میتوانیم با جلوگیری از خام فروشی و تولید و صادرات محصولاتی که ارزش افزوده بالاتری دارند وابستگی به کشورهای دیگر را کم کرده و از تحریم ها عبور کرده و به خودکفایی برسیم.

بنا مولايي در این نشست اظهار کرد: از آنجایی که اتاق بازرگانی نقش مهمی را در تنظیم استانداردهای حذف فساد برای کسب و کار ایفا می کند، برای ارایه خدمات جهت حمایت از سرمایه گذاری و توسعه تجارت نیاز به همراهی نمایندگان محترم مجلس دارد.

رييس اتاق بازرگاني البرز گفت: ما باید با ایجاد مراکز پژوهشی و تحقیقاتی در کنار شهرک های صنعتی  دانشگاه و صنعت را به هم نزدیک کنیم.

اتاق البرز به عنوان بازوی مشورتی بخش خصوصی می تواند از طریق تعامل و مشورت با کمیسیون های مجلس در سازماندهی و بهبود محیط کسب و کار نقش مهم و موثری ایفا کند.

وي با اشاره به جايگاه استان البرز به عنوان شاهراه ارتباطي بسياري از استان ها گفت: فرودگاه پيام ميتواند ظرفيت مناسبي را براي توسعه صنعت تورسيم و تبادل تجاري فراهم كند .

در پايان ، اعضاي اين جلسه از واحدهاي اتاق بازرگاني البرز و همچنين نمايشگاه دايمي توانمندي هاي استان ديدن كردند. بنامولایی ضمن معرفي توانمندي هاي واحدهاي مختلف توليدي، صنعتي،خدماتي و كشاورزي اين نمايشگاه گفت : هدف از برگزاري نمايشگاه ترويج فرهنگ حمايت از توليدكنندگان داخلي ، بازديدكنندگان مردمي در استفاده از كالاهاي توليدي داخلي استان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست