۳۳۰ شرکت تولیدی البرز مالیات‌شان‌ را در تهران پرداخت می‌کنند

رحیم بنامولایی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان البرز که با حضور وزیر کشور در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد،اظهار  داشت: استان البرز قطب تولید ماکارونی در کشور است و ۸۵ درصد ماکارونی مصرفی کشور در استان البرز تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار تن از گندم مورد استفاده البرز در صنعت ماکارونی مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: برای تولید ۸۵ درصد از میزان تولید ماکارونی کشور سالانه ۷۰۰ هزار تن گندم در استان البرز مورد نیاز است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه انتظار داریم با حمایت بیشتر دولت زمینه تقسیم گندم تولیدی کشور بر مبنای نیازهای هر استان میسر شود، بیان کرد: با توجه به وجود منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان و نیاز به سوخت هواپیماهای باری انتظار مساعدت  و حمایت دولت از این بخش را داریم تا با این ظرفیت به ارز آوری و رونق تولید در استان کمک شود.

بنامولایی با بیان اینکه استان البرز از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه تولید برخوردار است،عنوان کرد: ۳۳۰ شرکت بزرگ تولیدی در  استان البرز مالیات خود را در تهران پرداخت میکنند که پرونده‌های مالیاتی این شرکت‌ها باید به استان البرز منتقل شود.

وی با اشاره به  اینکه حمایت‌های دولت و دیگر دستگاه‌ها باید در راستای تحقق شعار رونق تولید و حمایت از صنعتگر باشد،گفت: حل مشکل شعاع ۱۲۰ کیلومتری در استان البرز به رونق تولید و تمایل سرمایه گذاران برای حضور در استان کمک میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست