اهدای سومین محموله پزشکی جهت مبارزه با ویروس کرونا توسط اتاق بازرگانی البرز

سومین محموله ی اقلام و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کادر درمانی بخش بیماران مبتلا به کرونا با حضور رییس اتاق البرز ، مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت، کارشناس معاونت اجتماعی خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات پزشکی استان البرز  و  دبیر مجمع  و مسئول اجرایی مجمع خیرین سلامت استان ارسال شد.

رحیم بنامولایی، رییس اتاق بازرگانی البرز  نیز درباره اهمیت این اقلام گفت: جامعه پزشکی سنگر اول کمک رسانی به مردم در راستای مبارزه با ویروس کرونا هستند که ما سعی داریم نیازهای این قشر را با تهیه تجهیزات پزشکی برطرف کنیم.

وی افزود:  ما با کمک رسانی به همکاران در جامعه پزشکی می توانیم این بحران را با موفقیت گذرانده و با حفظ نیروهای تخصصی ، بیماران بیشتری را درمان کنیم.

پرویز فلاح پور، دبیر و مسئول اجرایی مجمع خیرین سلامت استان البرز گفت: ما با لطف خدا و کمک های اتاق البرز و مجمع خیرین سلامت استان توانستیم سه پارت کمک های تجهیزات پزشکی را  به ارزش ۵۷۰  میلیون تومان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم .

در پایان این مراسم، از دستگاه ونتیلاتور «تنفس مصنوعی» که دارای تکنولوژی کاملا بومی ، توسط متخصصین و مهندسین  نخبه ایرانی طراحی شده و همچنین  دستگاه لنزشور دوربین های لاپاراسکوپی و آندوسکوپی که در دنیا نمونه خارجی ندارد رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست