اولین جلسه هیات موسس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان کاغذ و مقوا، کارتن و صنایع بسته بندی استان البرز

 

اولین جلسه هیات موسس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان کاغذ و مقوا، کارتن و صنایع بسته بندی استان البرز با حضور محمد کردی فرماندار اشتهارد ، رحیم بنامولایی رییس اتاق بازرگانی البرز، ابولفضل  روغنی  رئیس سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا، امین  فرشی مدیر عامل شرکت شهرک های استان و ۴۰ نفر از اعضای کارتن ساز استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق البرز، این استان اولین استان در سراسر کشور است که به منظور ساماندهی به صنعت کاغذ و مقوا و صنایع بسته بندی و سلولزی و حفظ توازن و بهره برداری بیشتر از سرمایه گذاری و انتقال تجربیات علمی و دست اندرکاران این صنعت و طبق ماده ۵ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار اقدام به تاسیس این انجمن کرده است .

در این نشست رحیم بنامولایی گفت: یکی از وظایف مهم انجمن ها در بخش خصوصی ، نقش هدایت سرمایه است. ما باید با اخلاق در کسب و کار،  همدلی ، گروهی کارکردن ، داشتن  تجربه و علم را در کنار هم ، به دنبال هم افزایی باشیم.

وی افزود: اتاق بازرگانی البرز با حمایت از انجمن ها و  در اختیار قرار دادن  امکانات و سالن های مختلف  به آنها ،  به دنبال پیشرفت و و رونق و توسعه تولید در این استان می باشد.

بنامولایی  در پایان گفت: بسته بندی مناسب یکی از  عوامل بسیار مهم در فروش و بازاریابی کالا ها است.یک بسته بندی خوب مزایایی چون پیشبرد فروش‌، حفاظت و بهبود محصول را ، هم برای فروشندگان و هم مشتریان دارد و ما  با ساماندهی به  این صنعت می توانیم صادرات کشور را  افزایش داده و موجب تجقق شعار سال ” جهش تولید” شویم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست