رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز:مشاغل خانگی و صنایع دستی موجب تقویت برگزاری نمایشگاه های توانمندی ها است

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز گفت: مشاغل خانگی و صنایع دستی نقش موثری در تقویت برگزاری نمایشگاه های توانمندی ها دارند.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، شادی حاضری در شانزدهمین جلسه کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز که با حضور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استان، اعضای هیات رئیسه اتاق و مدیران کل ادارات تعاون و میراث فرهنگی استان برگزار شد، اظهار داشت: برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه سه روزه توانمندی های صنایع دستی البرز و قزوین در آبان ماه امسال در واقع طی انعقاد تفاهم نامه میان دو استان در خردادماه سال جاری پایه ریزی و مصوب شد.

وی در ادامه گفت: اتاق بازرگانی در برنامه ریزی و اجرای نمایشگاهی ایفای نقش کرد که رضایت جامعه و اظهار نظرهای مثبت مسئولان البرز و اتاق‌های بازرگانی دیگر استان‌ها را به دنبال داشت و این موجب خرسندی است‌.

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز با اشاره به فعالیت ۷۰ غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی البرز و قزوین گفت : حضوردر این نمایشگاه بعد از دو سال وقفه در فعالیت‌های اقتصادی و رکود درآمدی فرصتی بسیار خوبی برای هنرمندان صنایع دستی البرز و قزوین بود که بتوانند به چرخه فعالیت باز گردند.

وی در ادامه افزود: در قالب برنامه‌های آتی قرار است که در زمینه گردشگری استان و معرفی ظرفیت‌ها در این حوزه کارهای موثری از جمله برپایی نمایشگاه توانمندی‌های گردشگری البرز انجام شود.

حاضری با بیان اینکه گردشگری و صنایع دستی به عنوان دو قطب مهم اقتصادی برای استان البرز مطرح است که به دنبال بهره وری هرچه بیشتراز این دوبخش هستیم، افزود: پتانسیل های زیادی در دو بخش گردشگری و صنایع دستی وجود دارد که در قالب برنامه‌های مدون و مصوب باید تقویت شده و معرفی شوند.

 وی بیان کرد: مزیت مهم برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی البرز و قزوین در پارک ملی ایران کوچک کرج حضور فعالان مشاغل خانگی در کنار هنرمندان صنایع دستی بود که با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد، فعالان این عرصه نقش موثری در تقویت برگزاری نمایشگاه های توانمندی ها دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست