شاهمرادی: نمایشگاه مجازی توانمندی های اقتصادی البرز راه اندازی شود

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز، بر ضرورت راه اندازی نمایشگاه مجازی توانمندی های اقتصادی استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، جهانگیر شاهمرادی روز یکم دیماه در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس یلدای کارآفرینی که به منظور نمایش توانمندی های بخش های صنعتی، بازرگانی و کشاورزی البرز در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار کرد: امسال، سال جهش تولید است و باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری، در این راستا گام برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در ادامه گفت: ازسویی در جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان برنامه های زیادی برای آسیب به تولید کشور دارند، در کنار این موارد شیوع بیماری کرونا  نیز شرایط را برای تمامی نقاط دنیا از جمله ایران سخت ترکرده است.

وی با اشاره به اینکه البرز در سطح کشور استانی شاخص در حوزه تولید است، گفت: در زمینه های مختلف از جمله تولید داروهای دانش بنیان البرز جزو استان های برتر کشور است ، به گونه ای که خیلی از محصولات دانش بنیان این استان به دیگر نقاط دنیا صادر می شود.

شاهمرادی بیان کرد: در استان البرز طی سال جاری نسبت به سال گذشته بالغ بر ۷۵ درصد بیشتر صادرات داشته ایم.

وی  توضیح داد: درسطح کشور و به تبع استان البرز از هر حرکتی که به افزایش توان تولید و بالا رفتن سطح اشتغال کمک کند، حمایت می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: نمایشگاه عکاس یلدای کارآفرینی اتاق بازرگانی البرز کار بزرگی در راستای کمک به نمایش توانایی های حوزه تولید و صنعت است، در قالب برگزاری این نمایشگاه عکاسان نیز وارد عرصه شده اند و کار بزرگی صورت گرفته است.

وی با این توضیح که در این نمایشگاه عکس بخشی از دستاوردهای صنعتی، بازرگانی و کشاورزی البرز از دریچه دوربین عکاسان به نمایش گذاشته شده است، بیان کرد: البرز دارای ظرفیت های بالایی است، اما با توجه به محدودیت های مکانی تنها بخش کوچکی از این پتانسیل ها در نمایشگاه عکس یلدای کارآفرینی نمایش داده شده است.

شاهمرادی افزود: این نمایشگاه در آینده می تواند به یک نمایشگاه مجازی در ابعاد بزرگتری تبدیل شود.

وی در ادامه تاکید کرد: نمایش توانمندی های بخش های مختلف استان از جمله تولیدی و صنعتی به مردم این دلگرمی را می دهد که کارهای بزرگ و مهمی توسط سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی درسال های اخیر انجام شده است.

وی در بخش دیگری در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در زمینه راه اندازی نمایشگاه دائمی و بین المللی استان البرز افزود: در این مورد زمین نمایشگاهی در عرصه ای ۲۴هکتاری برای بارگذاری فعالیت های مذکور به بخش های عمومی و اقتصادی استان از جمله اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و اتاق اصناف تخصیص داده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با این توضیح که اعتبارات استانی مناسب نیز برای هزینه کرد در خصوص راه اندازی نمایشگاه دائمی البرز منظور شده است، گفت: مجموعه هیات مدیره این نمایشگاه نیز در حال پیگیر امور مربوطه است، امید است که برای برپایی نمایشگاه بهاره نخستین سوله با زیربنای ۵ هزارمترمربع آماده سازی شود.

وی در پایان توضیح داد: به یقین باید با عزم بیشتری اقدامات مرتبط  به راه اندازی نمایشگاه دائمی البرز پیش رود تا هرچه زودتر این مهم به سرانجام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست