اصلاحیه تیتر خبر “وزارت بهداشت تولید داروهای جدید را ممنوع اعلام کرد”

رئیس کمیسیون اقتصاد دارو و سلامت اتاق بازرگانی استان البرز درج تیتر خبری با عنوان “وزارت بهداشت تولید داروهای جدید را ممنوع اعلام کرد” که به نقل از وی در رسانه ها منعکس شده را نادرست اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، دکتر امیر فرشچی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص درج خبری با تیتر «وزارت بهداشت تولید داروهای جدید را ممنوع اعلام کرد» که به نقل از وی در چند رسانه خبری منعکس شده است، اظهار کرد: این تیتر برای گفتگوی خبری که داشته ام، نادرست است .

رئیس کمیسیون اقتصاد دارو و سلامت اتاق بازرگانی استان البرز درتوضیح اصل موضوع طرح شده در این گفتگو گفت: روی صحبتم درمورد بسته بودن درب فهرست دارویی کشور بر روی ثبت داروهای جدید در حوزه بیوتکنولوژی بوده است.

وی بیان کرد: این تصمیم وزارت بهداشت که منجربه عدم اجازه تولید داروهای جدید در حوزه بیوتکنولوژی شده به عنوان یک گلایه در خبر منعکس شده است، اما جمله «ممنوعیت تولید داروهای جدید» اشتباه است.

دکتر فرشچی ضمن تکذیب جمله “ممنوعیت تولید داروهای جدید” در تیتر گفتگوی منتشر شده از قول وی در رسانه های خبری افزود: برداشت نادرست از جمله درج شده در متن مصاحبه و استفاده از آن در تیتر خبر، موجب برداشت اشتباه از اصل موضوع طرح شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست