ظرفیت‌های گردشگری البرز معرفی شود/ کرونا صنعت گردشگری را با چالش مواجه کرد

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر ظرفیت‌های ویژه در حوزه گردشگری این استان از جمله تپه باستانی ازبکی و تالاب صالحیه شهرستان نظرآباد گفت: کرونا صنعت گردشگری را با چالش مواجه کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، فریبرز بینش پور در جریان سیزدهمین نشست کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی البرز با محور امضای تفاهم نامه میان کمیسیون های گردشگری، صنعت و کشاورزی اتاق بیان کرد: در دوره سوم فعالیت اتاق البرز، کمیسیون گردشگری یکی از موفق ترین کمیسیون‌ها بوده و تلاش‌های مضاعفی در حوزه فعالیتی این کمیسیون انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در حوزه های مختلف از جمله صنعت، گردشگری و یا کشاورزی گفت:  اقتصاد کشور ترکیه به حوزه گردشگری وابسته است و اکنون رکود این صنعت در کشور مربوطه تحت تاثیر شیوع کرونا، آنها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی البرز با اشاره به وجود ظرفیت‌های ویژه در حوزه گردشگری این استان از جمله تپه باستانی ازبکی و تالاب صالحیه شهرستان نظرآباد گفت: با توجه به وجود چنین پتانسیل‌هایی باید فعالان حوزه صنعت و گردشگری با هم ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

وی در بخش دیگری با اشاره به پرورش شترها در روستای‌های اطراف شهر نظرآباد، بیان کرد: باید از این ظرفیت برای برای جذب هرچه بیشتر گردشگر استفاده کرد.

بینش پور با اشاره به اهمیت امضای تفاهم نامه همکاری میان سه کمیسیون صنعت، کشاورزی و گردشگری اتاق بازرگانی البرز گفت: امیدواریم که این همکاری بتواند نقطه شروعی برای تعاملات بیشتر میان فعالان این سه بخش در استان البرز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست