پیام رئیس اتاق بازرگانی البرز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر: بالا بردن سطح معیشتی کارگران در اولویت قرار گیرد

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با اشاره به لزوم بالا بردن سطح دانش مهارتی در بین کارگران و توجه به دغدغه های معیشتی این جامعه پویا و کارا گفت: بالا بردن سطح معیشتی کارگران در اولویت قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، پرهام رضایی با گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کارگران به عنوان شریف ترین قشر اجتماعی رکن اصلی و مهم در خط تولید و خود کفایی بوده اند، بدین منظور برنامه ریزی برای بالا بردن سطح معیشتی کارگران و دانش علمی آنها از اهمیت ویژه برای فعالان حوزه اقتصادی به ویژه بخش خصوصی برخوردار است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت تکریم جایگاه کارگران در جامعه به ویژه در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به “تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری” شده است، گفت: با توجه به اینکه جامعه کارگری ستون فقرات تولید و اقتصاد کشور است، نقش حساسی در این جایگاه عهده دار هستند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز تاکید کرد: انجام کار درست، با فکر و دلسوزانه هر کارگر می تواند خالق بهترین طرح های تولیدی، صنعتی، فرهنگی و یا شهری باشد.

رضایی با اشاره به اینکه در راستای توسعه تولید و شکوفایی اقتصاد موضوع آموزش کارگران نقش مهمی دارد، بیان کرد: باید به مسئله آموزش کارگران در بخش های صنعتی توجه بیشتری شود تا دانش بروز را در چرخه تولید به خوبی عملیاتی کنند.

وی در پایان گفت: سرمایه انسانی که بخش اصلی آن ‌را کارگران بخش‌های مختلف اقتصادی تشکیل می دهند، یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه به شمار می رود و در سایه همین ظرفیت‌ها است که تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی میسر می شود و کالا و خدمات ایرانی هم رونق می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست