مسائل گردشگری استان زیر ذره بین استانداری و اتاق بازرگانی البرز

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز بر ضرورت جبران مالی خسارت های وارده به فعالان گردشگری استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، شادی حاضری با اشاره به برگزاری جلسه ای با حضور جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز که روز سیزدهم دیماه سال جاری در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه مواردی از مشکلات فعالان حوزه های گردشگری و صنایع دستی البرز مطرح و بررسی شد.

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر در خصوص مسائل طرح شده در این نشست گفت: مشکلات ایجاد شده در حوزه گردشگری البرز تحت تاثیر شیوع کرونا از جمله مسائلی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.

وی در ادامه موضوع پیگیری اعطای تسهیلات بانکی به آسیب دیدگان کرونا در حوزه گردشگری را از دیگر مواردی برشمرد که در نشست مربوطه طرح آن در دستور کار قرار گرفت و در این مورد بیان کرد: در قالب طرح این مسئله به تسریع در پرداخت وام به دفاتر گردشگری استان تاکید شد.

حاضری توضیح داد: در هفته گذشته پیرو پیشنهادات کمیسیون گردشگری اتاق البرز در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی به دفاتر گردشگری استان، این مهم توسط فریدون محمدی مدیرکل محترم میراث فرهنگی البرز و سعید دوستانی معاون گردشگری این مجموعه در جلسه ای با حضور روسای بانک استان مطرح شد و اکنون این موضوع در حال بررسی است.

وی در بخش دیگری ارائه پیشنهادی در مورد تعیین مکانی برای برگزاری نمایشگاه دائم صنایع دستی البرز را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست افزود و گفت: در قالب آن پیشنهاد دو مکان مهم در البرز از جمله عمارت کلاه فرنگی و کاخ مروارید مهرشهر را برای برگزاری نمایشگاه دائمی صنایع دستی استان طرح کرده ام، موضوعی که از چند سال قبل نیز پیگیر عملیاتی شدن آن بوده ام.

رئیس کمیسیون گردشگری و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی البرز در پایان عنوان کرد: عدم معرفی جاذبه های استان البرز در سطح کشور و مغفول ماندن این بخش از دیگر موضوعات بررسی شده در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست