عضو کمیته استراتژی و برنامه ریزی اتاق بازرگانی البرز:دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر ۲۰ دیماه برگزار می شود

عضو کمیته استراتژی و برنامه ریزی اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر ۲۰ دیماه امسال برگزار می شود، گفت: در جریان تشکیل جلسات دبیرخانه این جشنواره برنامه ریزی اقدامات و زیرساخت های برگزاری آن بررسی شده است.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، داود داودی در حاشیه برگزاری نشست هم اندیشی دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر که به میزبانی بنیاد نخبگان البرز و با حضور مسئولان و دعوت شدگان از مجموعه های مختلف از جمله پارک علم و فناوری، مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج و سازمان صمت استان برگزار شد، بیان کرد: این رویداد مهم که در واقع جشنواره ملی ارائه طرح ها، پایان نامه ها و رساله های دانشجویی کاربردی کارفرما محور است، سال گذشته در ۵ گروه فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، هنر،کشاورزی و منایع طبیعی در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد.

وی در ادامه گفت: در نخستین دوره جشنواره ملی امیرکبیر از میان ۱۰۰ رساله و پایان نامه دانشجویی ارسالی از سوی ۴۵ دانشگاه و مراکز  علمی و فناوری کشور به دبیرخانه جشنواره، ۸ برگزیده نهایی در مراسم اختتامیه در اتاق بازرگانی البرز معرفی شدند.

عضو کمیته استراتژی و برنامه ریزی اتاق بازرگانی استان البرز ادامه داد: امسال نیز با توجه به اینکه قرار است دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر بیستم دیماه برگزار شود، در جریان این نشست هم اندیشی ضمن تشریح هماهنگی برنامه های اجرایی، چکیده ای از اهداف و رسالت های برگزاری جشنواره مذکور ارائه و اعلام شد.

داودی افزود: در بخش دیگری از این نشست ضمن تشریح برنامه های اجرایی و تصمیم گیری در خصوص زمان اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره  و کمیته علمی داوری گفتگو شد.

وی بیان کرد: با توجه به زمان برگزاری دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر در ۲۰ دیماه سال جاری که به مناسبت شهادت مرحوم میرزا تقی خان امیرکبیر این تاریخ برای برگزاری جشنواره تعیین شده است، در نشست تعاملی اعضای دبیرخانه جشنواره پیشنهادات لازم از سوی اعضاء جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد ملی ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست