نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز: فعالان اقتصادی و صنعتگران البرزی خیرین حوزه سلامت را یاری دهند

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز همراهی صنعتگران این استان با خیرین حوزه سلامت را اقدامی خداپسندانه در یاری رسانی به خانواده های کم درآمد و مستمند جامعه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، یداله مالمیر شامگاه یکشنبه در حاشیه همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی گفت: با وجود تلاش وافر مسئولان بهداشت و درمان جهت تامین امکانات در حوزه سلامت، کودکان دچار بیماری و ناهنجاری های مادرزادی به‌ لحاظ وضعیت معیشتی در خانواده هایشان برای دریافت خدمات بهداشت و درمان با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: بخش خصوصی البرز همواره در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه سلامت، حضوری فعال داشته است و اینگونه اقدامات را زمینه ساز بهبود رفتارهای خیرخواهانه در راستای بهبود و افزایش سلامت جامعه می داند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی البرز ضمن ابزار امیدواری و تشکر از صنعتگران این استان که در همایش حضور داشتند، اظهار کرد: در روزها و ماه های آتی فعالان اقتصادی استان همچون گذشته همراه با سایر خیرین از فرصت پیش آمده در ارائه خدمات بهداشت و درمان و یاری رسانی به بیماران کم بضاعت جامعه پیش قدم شوند.

وی تصریح کرد: اکنون که  با شرایط سخت اقتصادی حاکم در جامعه قشر کم درآمد با مشکلاتی مواجه شده اند، انتظار داریم خیرین و مردم از جمله فعالان اقتصادی استان در این راستا بیش از پیش مشارکت‌ و هم افزایی داشته باشند.

مالمیر خطاب به صنعتگران البرزی گفت: ضروری است با ارائه کمک‌های مادی و معنوی در حوزه سلامت در خدمت بیمارانی باشیم که حتی برای خرید دارو با چالش جدی مواجه هستند.

وی با سپاس و تقدیر از اقدامات ارزنده خیرین و سمن‌های حوزه سلامت استان افزود: در شرایطی که جامعه هچنان با بیماری کرونا درگیر است، باید در حوزه سلامت از همه ظرفیت های سازمان‌های مردم نهاد و همیاری مردمی استفاده شود که این مهم مشارکت و عزم ملی را طلب می کند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با بیان اینکه جلب مشارکت اجتماعی در حوزه سلامت باید محور اهداف ما در ارائه خدمات به مردم و جامعه باشد، گفت: مشارکت در حوزه سلامت یک امر فرهنگی بوده و نهادینه شدن آن نیازمند توجه ویژه ای است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست