برگزاری همایشی به منظور جلب مشارکت فعالان اقتصادی البرز در فعالیت های خیرخواهانه حوزه سلامت

نائب رییس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اهمیت مشارکت های خیرخواهانه در حوزه سلامت گفت: بدین منظور همایشی برای جلب مشارکت هر چه بیشتر فعالان اقتصادی استان در این زمینه برگزار خواهد شد.

به‌گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، یداله مالمیر در نشستی با موضوع هماهنگی برگزاری همایش نقش فعالان اقتصادی در مسئولیت های اجتماعی از جمله حوزه سلامت که با حضور دو عضو هیات نمایندگان و دبیر کل اتاق بازرگانی البرز و دو نفر از خیرین حوزه سلامت استان همراه بود، بیان کرد: مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی به عنوان پارلمان بخش خصوصی در کنار خیرین این حوزه از جمله حامیان اصلی عرصه سلامت هستند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم رفع نیازهای حوزه پزشکی به ویژه در شرایط کنونی افزود: تلاش برای ایجاد فضایی به منظور شکوفایی نگرش‌های خیرخواهانه با هدف ارتقای توانمندی‌های بیماران نیازمند نقش بسیاری در کاهش فقر و آسیب‌های اجتماعی دارد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز عنوان کرد: بدین منظور چتر حمایتی خیرین سلامت و فعالان اقتصادی، اقشار ضعیف و کم بر‌خور‌دار در حوزه درمان را تحت پوشش قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش خیرین در توسعه سلامت جامعه گفت: امروزه با کمک و مساعدت خیرین حوزه سلامت از جمله فعالان اقتصادی و متولیان بخش خصوصی به رفع بسیاری از مشکلات حوزه بهداشت و درمان کمک می شود.

مالمیر با تاکید بر نقش مهم خیرین در تامین نیازهای بخش درمان مشتمل بر خرید تجهیزات بیمارستانی و یا مشارکت در احداث مراکز درمانی افزود: یک بخش مهم دیگر کمک به درمان بیماران نیازمند به ویژه کودکان مبتلا به بیماری های خاص است.

وی با بیان اینکه در استان البرز برگزاری همایشی به منظور جلب مشارکت فعالان اقتصادی در  مسئولیت‌های اجتماعی از جمله حمایت از بیماران نیازمند و خانواده های آنها مدنظر است، گفت: با افزایش سطح مشارکت خیرین در حوزه سلامت، نتایج خوبی در زمینه روند درمانی بیماران کم بضاعت و بهبور زیرساخت ها و امکانات درمانی حاصل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست