دستاوردی دیگر در شرایط سخت تحریمی؛ شرکت آریو‌ژن فار‌مد موفق به در‌یافت جایزه بهترین قرار‌داد انتقال فناوری دی هشت ۲۰۲۱ شد

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز و مدیرعامل شرکت آریوژن فارمد از در‌یافت دومین جایزه بهترین قرار‌داد انتقال فناوری دی هشت(D8)توسط شرکت دارویی آریو‌ژن فار‌مد خبر داد.

به‌ گزارش روابط‌عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز، امیر فرشچی با بیان این مطلب اظهار داشت: مراسم اهدای جایزه این رویداد، بیست‌و‌دو‌م آذر ماه سال جار‌ی در محل دبیر‌خانه دی‌ هشت در شهر استانبول بر‌گزار و شرکت آریو‌ژن فار‌مد برا‌ی دو‌مین بار از میان ۴۱ شرکت‌کننده برای انتقال تکنولوژی و دانش ساخت دو داروی تراستوزومب و بواسیزومب به کشور ترکیه موفق به در‌یافت این جایزه شد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی البرز در ادامه گفت: جایزه انتقال فناوری توسط دبیرخانه شبکه انتقال و تبادل فناوری دی‌ هشت با هدف شناسایی شرکت‌ها‌ی توانمند فناور و به منظور تشویق کشور‌ها به تبادلا‌ت فناوری و تأمین نیازها‌ی فناور‌ی کشور‌ها از همدیگر تعریف شده است و به صورت سالیانه اعطا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آریو‌ژن فارمد افزود: این جایزه به بهترین قرار‌داد انتقال فناوری تعلق می گیرد که بین حداقل یکی از کشور‌های عضو گروه دی هشت و یا سازمان همکاری اسلامی امضا شده باشد.

وی ادامه داد: سطح فناور‌ی منتقل شده، میزان ارزش مالی قرار‌داد، میزان پیشرفت قرار‌داد و مدت زمان انتقال فناوری از جمله شاخص‌های ارزیابی و داوری این جایزه محسوب می‌شود که توسط کار‌شناسا‌ن و صاحب‌نظر‌ان این حوزه مورد سنجش قرار می‌گیرد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی البرز خاطر‌ نشان کرد: شرکت دارویی آریو‌ژن فار‌مد در اولین دوره این رویداد که سال ۲۰۱۶ در شهر ازمیر ترکیه بر‌گزار شد، نیز موفق به در‌یافت جایزه بهترین قرار‌داد انتقال فناوری دی هشت شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست