نهمین جلسه کمیسیون جوانان، کارآفرینی و دانش بنیان اتاق بازرگانی استان البرز برگزار شد

موضوع تاسیس انجمن شرکت های دانش بنیان استان البرز و پیگیری کارورزی دانش آموزان در واحدهای صنعتی این استان در نهمین جلسه کمیسیون جوانان، کارآفرینی و دانش بنیان اتاق البرز مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، نهمین جلسه کمیسیون جوانان، کارآفرینی و دانش بنیان اتاق البرز بعد از ظهر پانزدهم مهرماه سال جاری در محل این مجموعه برگزار شد.

در جریان برگزاری این نشست و در ذیل دستور جلسه به مواردی از جمله بررسی ثبت و تاسیس انجمن شرکت های دانش بنیان استان البرز پرداخته شد.

همچنین در راستای تعامل هرچه بیشتر دو حوزه صنعت و دانشگاه، موضوع پیگیری کارورزی دانش آموزان در قالب تفاهم نامه با آموزش و پرورش و به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای صنعتی از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه از کمیسیون جوانان، کارآفرینی و دانش بنیان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز بود.

بر اساس موارد بررسی شده در نهمین جلسه کمیسیون جوانان، کارآفرینی و دانش بنیان اتاق البرز مقرر شد تا به استناد موافقتنامه شورای راهبردی تشکل های اتاق ایران، در تاریخ بیست و سوم مهرماه امسال نخستین جلسه انتخابات هیات موسس انجمن شرکت های دانش بنیان استان البرز برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست